A A A

Un nou update pentru Instagram i-ar putea enerva pe utilizatori

Instagram Stories s-a lansat în august și a crescut considerabil în doar cinci luni, iar compania a decis să introducă noi funcții.

Noua funcție de Stories din cadrul Instagram a ajuns să aibă 150 de milioane de utilizatori în fiecare zi, reprezentând un progres enorm făcut într-un timp atât de scurt. Odată cu acest update, compania a oferit și o serie de informații cu privire la noile funcții ce vor fi introduse în cadrul aplicației.

Una dintre acestea va fi Instagram Business Tools, ce va oferi informații cu privire la fiecare ”story” postat de către site. Companiile ce se conectează pe site prin contul special de business vor putea să afle la câte persoane a ajuns povestea postată, ce impresii, dar și ce comentarii au lăsat aceștia.

De asemenea, o altă funcție pe care o propune noul update este cea de reclame. Reclamele vor fi integrate în modulul de Stories și vor fi disponibile la nivel global pe parcursul următoarelor săptămâni. Inițial, acestea vor fi testate cu doar 30 de parteneri, între care apar Nike, Netflix și General Motors.